Strategi

For rigtig mange små og mellemstore virksomheder gælder det kort sagt om at skaffe kunder og lave penge. Men mange af de små virksomheder har ikke det rette overblik, til hvordan de når derhen. Ofte har virksomhederne en masse ideer, drømme og tanker om hvor markedsføringen i deres virksomhed skal være – men de færreste får rent faktisk deres strategi gennemført. Ofte fordi der er travlt med mange andre opgaver der skal klares. 

Branding

er en essentiel del ved at have en forretning

Branding af din virksomhed er en vigtig del for din forretning. Det er brandingen der medvirker til de gode salg, de gode forbindelse og er omdrejningspunktet i din strategi. Vil du styrke brandingen af din virksomhed, så skal du have styr på din markedsføringsstrategi.

Digital Strategi

– hvordan vil du fremstå digitalt

Der findes et hav af forskellige strategier, som du kan investere både tid og penge i. Men hvis du skal vælge den rigtige – så start med den digitale strategi. Ligegyldigt om du kalder det for online marketing strategi, SoMe strategi eller digital markedsføring, så handler det om at du får defineret målene for hvordan du vil fremstå digitalt.

At få styr på din digitale strategi kræver ofte erfaring med digital markedsføring og kræver viden om både de nuværende og kommende digitale muligheder og trends. Det kræver derfor, at du har fingeren på pulsen og kan være opdateret og vide hvad der rør’ sig. Der er sjældent et klart svar på, hvordan du skal føre din strategi. For det handler i bund og grund om hvad du gerne vil opnå. Hvem der skal være din modtager og hvordan du skal opfattes.

Jeg kan hjælpe dig med

  • At styre dine sociale medier

  • Opdatere din hjemmeside

  • Håndtere nyhedsbreve

  • Udarbejde grafiske løsninger

  • Vejlede med valg af IT-løsninger

Planlæg » Eksekver

Fra strategi til resultater

For at få succes, skal du aktivere din markedsføring. Og der må gerne være store ambitioner for din succes! Før du opnår succes kræver det en forståelse for flere aspekter i din forretning, før du begynder at definere konkrete ønsker. Det kan derfor være en fordel, at se på din virksomhed gennem en analyse af din forretning. Hvem er du, din virksomhed, din branche, dine kunder og dit produkt. Hvilke muligheder kan du tage i brug og hvilke kan have en positiv effekt. 

Fra analyse til handlingsplan, først der kan du opnå en god strategi. Din handlingsplan er din sikkerhed og dit værktøj, således du kan danne et overblik for hvad du skal gøre markedsførings indsats går mod succes.

Kontakt

Kontakt mig gerne hvis du har en idé, der har brug for hjælp.